вторник, 26 марта 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія



Я дізналася, про ряд стратегій формуючого (попереднього) оцінювання, яке забезпечує учнів та вчителів інформацією, необхідною для покращення навчання:

1. Стратегії для оцінювання навчальних потреб учнів, такі, як обговорення, аналіз графічних засобів візуалізації знань і мозковий штурм
2. Стратегії заохочення самоспрямованості у навчанні, такі, як самооцінювання, зворотний зв'язок від однолітків і співпраця в групі
3. Стратегії моніторингу прогресу у навчанні, такі, як неформальні спостереження, аналіз цікавих випадків й щоденників навчання учнів
4. Стратегії перевірки розуміння, такі, як журнали спостережень, інтерв'ю та неформальні опитування
крім того, мені сподобалася ідея використання таблички для самооцінювання учнів: 
знаю - хочу дізнатися - вже дізнався

мені сподобався приклад опису проекта:

Ключове запитання 
Як історичне минуле впливає на мене? 

Назва та опис проекту 
Загадки культури Майя (мови та літератури, Я і суспільство, Історія, класи 6-8). Народ Майя та його культура ще й зараз є таємничими і непізнаними. Учні стають антропологами та проводять дослідження з історії та археології, щоб дізнатися, як загадкові та незвичайні народи Майя і зараз впливають на наше життя.

Інші проектні ідеї, пов’язані з Ключовим запитанням 

Приклад:
Учні вивчають, як великі відкриття в галузі науки впливають на світ.




Комментариев нет:

Отправить комментарий